Gyakran Ismételt Kérdések

Van-e olyan bolt, ahol át lehet venni a termékeket?

Ön a megrendelt termékeket személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén, melyek címe: 8600 Siófok, Ipar u. 2. A termék átvételének körülményeiről Ön a kapcsolat menüben megadott elérhetőségek valamelyikén tud érdeklődni.

Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen, a feltüntetett árak már tartalmazzák az áfát, tehát bruttó árak.

Áfás számlát lehet kérni?

Minden termékről áfás számlát adunk, a csomaggal együtt küldjük.

Átutalásos fizetés esetén milyen számlaszámra utaljam át a vásárlás összegét?

Bankszámlaszámaink: 
  • Raiffeisen Bank Zrt. 12086005-01338870-00100009
  • Erste Bank 11600006-00000000-39491835

Mennyi idő alatt kapom meg a vásárolt terméket?

A rendelés visszaigazolásánál közöljük az előrelátható szállítási időpontot. 

A kosárba helyeztem a kívánt terméket, de nem tudom mit csináljak.

A kiválasztott termék(ek) megvásárlásához regisztrálni kell az oldalon. Terméket előzetes regisztráció nélkül is elhelyezhet a kosárban, de azt csak bejelentkezés után tudja megvásárolni.

Hogyan tudom a kosárba tett termékeimet megrendelni?

vásárlás menete oldalon talál részletes leírást.

Változtak/rosszul adtam meg a személyes adataimat.

Az adatok módosításához be kell jelentkezni. Bejelentkezés után a képernyő jobb alsó sarkában található fogaskerék ikonra kattintva szerkeszthetőek az adatok.

Nem kaptam email visszajelzést a regisztrációról/vásárlásról.

A levelező rendszerek terheltségtől függően, a fogadó fél szürke lista alkalmazása miatt, ... több tíz percet, de akár órákat is késhet az email. Ha egy órán túl sem érkezik meg a visszaigazoló email, akkor kérjük érdeklődjön a kapcsolat oldalon található elérhetőségek valamelyikén. 

Ha további kérdése vagy észrevétele van, akkor kérjük, írjon email-t vagy hívja a +36 84 310 681-os (hétköznap 8:00 - 16:00) számot.